مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» افراد در معرض ابتلا به زگیل تناسلی

هر شخص فعال جن/سی در معرض خطر ابتلا به HPV قرار دارد. با این حال، ریسک ابتلا به این بیماری برای برخی اشخاص بیشتر است :

  • افرادی که کمتر از 30 سال سن دارند.
  • افراد سیگاری
  • کسانی که سیستم ایمنی ضعیف داشته باشند.
  • سابقه سوء استفاده جن/سی
  • فرزند مادرانی که در طی زایمان مبتلا به ویروس بوده اند.

عوارض ویروس اچ پی وی HPV

ویروس اچ پی وی HPV علت اصلی سرطان در دهانه رحم است. همچنین این عفونت می تواند به تغییرات پیش سرطانی در سلول های دهانه رحم، به نام دیسپلازی، منجر شود. انواع دیگر اچ پی وی نیز ممکن است باعث ایجاد سرطان در ناحیه تنا/سلی زنانه (فرج) شوند. آنها همچنین می توانند سرطان آ/لت تنا/سلی و مق/عد را نیز ایجاد کنند.


تشخیص زگیل تناسلی

برای تشخیص این بیماری، دکتر به بررسی وضعیت سلامت و علائمی که تجربه می کنید می پردازد. داشتن اطلاعات کافی در مورد رابطه هایی که تجربه کرده اید نیز می تواند به پزشک در تشخیص دقیق تر کمک نماید. اولین مرحله نیز برای تشخیص دقیق تر معاینه فیزیکی در ناحیه ی مشکوک به زگیل است. برخی از افراد که برای درمان به ما مراجعه می کنند، این سوال را دارند که آیا هر زخم تنا/سلی ، زگیل است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. بیشتر زخم ها در ناحیه مق/عد به دلیل شقاق یا یبوست مزمن می باشند.

تشخیص دقیق و درست زگیل تنا/سلی مهم ترین مرحله برای درمان آغاز این بیماری است. در نتیجه انتخاب صحیح پزشک معالج خوب با سابقه درمانی موفق از اهمین بالایی بر خوردار است.
کلینیک اچ پی وی ارائه دهنده خدمات درمان سریع زگیل تنا/سلی و زائده های گوشتی.

تشخیص زگیل تنا/سلی در زنان

برای تشخیص دقیق زگیل تنا/سلی در زنان نیاز به معاینه لگنی است همچنین برای این منظور از نوعی محلول اسیدی استفاده می کنند تا از این طریق زگیل قابل مشاهده باشد. همچنین انجام آزمایش پاپ اسمیر (دریافت نمونه از سلول های گردنه رحم) برای زنان در این مرحله تجویز می شود تا وجود HPV در آنها تایید گردد. نوع خاصی از ویروس اچ پی وی ممکن است نتایج غیر طبیعی در یک آزمایش پاپ ایجاد کند که نشان دهنده تغییرات پیش سرطانی است. اگر پزشک شما این ناهنجاری ها را تشخیص دهد، ممکن است نیاز به تکرار بیشتر برای نظارت بر هر گونه تغییر یا یک روش تخصصی به نام کولپوسکوپی باشد.

زنان در صورتی که می خواهند از وجود HPV، عامل سرطان اطمینان داشته باشند می توانند آزمایش DNA انجام دهند. این آزمایش تعیین می کند که چه نوع HPV در سیستم شما وجود دارد. آزمایش HPV برای مردان هنوز در دسترس نیست.

مشاهده مطلب کامل در کلینیک اچ پی وی

تگ ها :   زگیل تناسلی
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده