بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین (و بدترین) رژیم های غذایی سال 2020 به گفته کارشناسان تغذیه

بهترین (و بدترین) رژیم های غذایی سال 2020 به گفته کارشناسان تغذیه

سالانه میلیون ها نفر قطعنامه های مربوط به سلامتی را برای سال نو تنظیم می کنند ، بنابراین چه زمانی بهتر از برای مطالعه بهترین و بدترین رژیم های غذایی سال؟


اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی به راحتی رتبه های سالانه خود را از محبوب ترین رژیم های غذایی روزانه یا بیشتر را به سال جدید می بخشد و این یک ابزار جدی برای هر کسی است که در مورد کدام رژیم غذایی با پرفشاری مناسب برای آنها مناسب است اشتباه می کند.

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن


بهترین رژیم غذایی سال 2020

امسال رژیم غذایی مدیترانه ای به عنوان بهترین رژیم غذایی سال 2020 برای سومین سال متوالی برنده شد و به دنبال آن رژیم های DASH ، Flexetary و WW (رژیم غذایی که به طور رسمی با عنوان وزنه گران شناخته می شود). یکی از محبوب ترین رژیم های غذایی دهه گذشته شدند.


رژیم کتو

کتو ، یکی از بزرگترین بازنده های سال بود که در رده های دوم تا مردگان آخرین رده بندی دقیقاً در مقابل رژیم دوکان قرار گرفت و به عنوان بدترین رژیم سال 2020 شناخته شد.





جای تعجب نیست! بهترین رژیم غذایی کلی ، رژیم غذایی مدیترانه ای


رژیم غذایی مدیترانه ای که سرشار از میوه و سبزیجات ، چربی های سالم و غلات کامل است ، دارای فواید بهداشتی نیز می باشد. رژیم غذایی مدیترانه ای به دلیل این واقعیت که "کاملاً حساس به تمامی مواد غذایی است" برنده سال شد.


دیوید کاتز ، دکتر بنیانگذار مرکز تحقیقات پیشگیری از دانشگاه ییل و یکی از 25 قاضی در ایالات متحده توضیح داد: "ویژگی های بهترین رژیم غذایی شامل : تعادل ، خوش بینی ، دوست داشتن خانواده ، پایداری ، همراه با سلامتی است." پانل اخبار و گزارش جهانی: "وی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:" رژیم مدیترانه ای در تمام این فاکتورها بررسی می شود.


علاوه بر این ، ویرایشگر تغذیه کمک کننده سلامت ، سینتیا ساس اشاره می کند که یکی از اصلی ترین معیارهای استفاده برای رتبه بندی رژیم های غذایی ، تحقیقات است و رژیم غذایی مدیترانه ای از نظر تاریخی اثبات شده است که سودمند است و "مدتهاست که یک استاندارد طلا" از نظر اثبات شده است. نتایج هر دو برای مدیریت وزن و نتایج سلامت. وی توضیح می دهد: "از آنجا که رژیم مدیترانه مدتی طولانی در آن منطقه از جهان روش زندگی بوده است ، ما داده های زیادی در مورد تأثیر آن بر کنترل وزن و خطر بیماری مزمن داریم."

وی در بیانیه مطبوعاتی گفت: "ما به رژیمهای غذایی که ارزش ثابت ماندن وزن را نشان داده اند علاقه مند نیستیم. رژیم های غذایی خوب و ایمن ، معقول و مورد حمایت علم امروزی هستند. این از سال به سال بعد مداوم خواهد بود."


یکی از بدترین رژیم های سال 2020 - keto


تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین


بله ، رژیم غذایی پر چرب و کم کربوهیدرات که به دلیل وعده های سریع و باریک خود ، یک فرقه را به خود جلب کرده است ، رتبه دوم و آخر را در اختیار کارشناسان قرار داده و نگرانی های خود را در مورد تأکید آن بر غذاهای پرچرب نشان داده است.


یک متخصص خاطرنشان کرد: "این رژیم اساساً با همه چیزهایی که درباره سلامتی طولانی مدت می شناسیم مغایرت دارد."

آنها همچنین خاطرنشان كردند كه این رژیم در جلوگیری از دیابت و ارتقاء سلامت قلب "خیلی کم مؤثر است".

از نظر شواهد كافی برای كاهش وزن دراز مدت برخوردار نیست. ساس می گوید: این رژیم مغذی نیست و دنبال کردن آن بسیار دشوار است. یکی از متخصصان گفت: "پیروی از این برنامه غذایی طولانی مدت دشوارترین جنبه رژیم غذایی است." مردم از خوردن غذاهای چرب ، چربی و گوشت بسیار بی حوصله می شوند. " اکثر کارشناسان در واقع آن را "سخت ترین رژیم ها" توصیف کردند.



منبع: پایگاه سلامت

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده