بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین دکتر هموروئید یا متخصص برای درمان بواسیر کیست؟

بهترین دکتر هموروئید یا متخصص برای درمان بواسیر کیست؟

زمانی که افراد به بیماری بواسیر یا هموروئید دچار می شوند، به طور معمول چند سوال در ذهن آنها شکل می گیرد:

  • بهترین دکتر بواسیر (هموروئید) کیست؟
  • برای درمان بواسیر به دکتر خانم مراجعه کنم یا آقا؟
  • برای ساکنان تهران، کرج و شهرستان ها، کدام دکتر مناسب است؟
  • ویژگی های یک پزشک خوب چیست؟
  • چه زمانی باید برای درمان بواسیر به دکتر مراجعه کنم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که هر یک از سوالات بالا را دارید، پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ تمام آنها را دریافت کنید.

بیماری بواسیر درمان آن چیست؟

بواسیر یکی از رایج ترین بیماری های نشیمنگاهی است که بر اثر ملتهب شدن سیاهرگ های مقعد می تواند خارج از کانال رکتوم یا در داخل آن ایجاد شود. این بیماری بر اثر عوامل مختلفی اتفاق افتاده و احتمال پیش آمدن آن برای تمامی سنین وجود دارد. بهترین روش برای درمان بواسیر، لیزر درمانی می باشد که بدون هیچ گونه عوارض، دارای دوره نقاهت چند روزه و به صورت سرپایی انجام می شود.

نقل قول: کلینیک اچ پی وی یکی از تخصصی ترین و بهترین مراکز درمانی در تهران بوده که مدیریت آن را دکتر علیرضا زارعی بر عهده دارند. ایشان یکی از موفق ترین جراحان کشور در حوزه بیماریهای نشیمنگاهی می باشند که با بیش از 1000 عمل موفق در خدمت مراجعین عزیز هستند. روزانه مراجعین بسیاری از شهرهای مجاور برای درمان به ما مراجعه کرده و طی یک ساعت درمان شده و به محل زندگی خود باز می گردند.


برای درمان بواسیر به چه دکتری مراجعه کنیم؟

بعد از ظاهر شدن علائم هموروئید، مهم ترین کاری که فرد باید انجام دهد، مراجعه به یک متخصص برای برطرف کردن این نشانه ها و درمان بیماری خود می باشد. از آنجا که اغلب کسانی که با ما تماس میگیرند این سوال را دارند که برای درمان بواسیر به کدام دکتر باید مراجعه کرد، تصمیم داریم این موضوع را خیلی واضح بیان کنیم.

زمانی که فرد نشانه هایی مانند برآمدگی، بیرون زدگی بواسیر یا هر کدام از چهار درجه هموروئید را دارد، بهترین گزینه متخصص جراح عمومی می باشد. وی با آگاهی از تمامی روش های درمان، متناسب با شرایط بیمار بهترین راه را انتخاب می کند.


پزشک خوب چه تاثیری در درمان هموروئید دارد؟

زمانی که شما به پزشک مراجعه می کنید، تشخیص دقیق بیماری اهمیت بسیار زیادی دارد و این موضوع که پزشک بتواند دقیقا متوجه شود که مراجعه کننده به کدام یک از چهار درجه بواسیر دچار شده، قابل توجه است. لازم به ذکر است؛ تعدادی از مراجعین ما که تجربه عود کردن بیماری را داشته و برای درمان مجدد به ما مراجعه می کنند، به این دلیل بوده که در روش درمانی اول به دلیل عدم تشخیص درست، اشتباه انتخاب شده است.

منبع: https://b2n.ir/n00604

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده