بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چند نکته ساده ولی جذاب برای داشتن ظاهری زیبا !

چند نکته ساده ولی جذاب برای داشتن ظاهری زیبا !

اکثرا خانم ها به دنبال کشف راه هایی هستند که همیشه چهره آن ها را شاداب تر و زیبا تر نشان دهدد. در این مقاله به بررسی چند نکته ساده ولی جذاب برای داشتن ظاهری زیبا می پردازیم.


معجزه درخشندگی پوست با خوردن آب



بهترین کار برای داشتن پوستی همیشه شاداب و جوان نوشیدن آب در طول روز است. هیدراتاسیون موجود در آب به پوست شما کمک می کند تا مرطوب و درخشان بماند ، متابولیسم (سوخت و ساز بدن) شما را تقویت کرده و سطح انرژی شما را بالا نگه می دارد. در نتیجه، نوشیدن مداوم آب در طول روز پوست شما را همیشه شاداب نگه می دارد.

[عکس: image?url=https%3A%2F%2Fstatic.onecms.io...=face&q=85]


انقدر به چانه ات دست نزن!



اگر اغلب روی چانه و فک خود خط و ترک های پوستی دارید ، سعی کنید روی میز خود همیشه از یک ضدعفونی کننده دست استفاده کنید. زیرا ما اغلب به طور ناخودآگاه در حالی که کار انجام می دهیم یا صحبت می کنیم، چانه و دهان خود را لمس میکنیم و باعث ایجاد کثیفی و باکتری در آن قسمت می شویم.



چطور چشمانی درشت داشته باشم ؟


اگر در کشیدن خط چشم خیلی حرفه ای نیست این کلک به کارتان می آید! شما می توانید بدون استفاده از خط چشم نیز چشمانی درشت داشته باشید. فقط کافیه که یکم از سایه ی تیره چشم رو بصورت خطی باریک دقیقا جایی که مژه ها شروع می شوند پخش کنید. از مداد سفید یا نقره ای نیز برای گوشه های چشم خود استفاده کنید. تیره کردن پایین چشم نیز می تواند بسیار موثر باشد.[عکس: image?url=https%3A%2F%2Fstatic.onecms.io...=face&q=85]






چطور مژه هایی فر تر داشته باشم؟



"قبل از استفاده از فر مژه برای یک نتیجه قابل ملاحظه تر و ماندگار ، قبل از استفاده از آن مژه های خود را گرم کنید. میتوانید برای این کار از باد سشوآر یا آب گرم کمک بگیرید. با انجام این کار مژه های شما به مدت طولانی تری حجیم و بالا می مانند.




شستن روزانه صورت


شما هر روز باید پوستی تمیز و عاری از میکروب داشته باشید. اگر شاغل هستید و سر کار میروید می توانید از یک محلول شستشو صورت یا شیرپاکن استفاده کنید. این کار باعث می شود تا چربی پوست شما به تعادل برسد.

اگر از یک صابون شستشو استفاده میکنید، دقت کنید که PHصابون پایین باشد که به پوست ظریف صورت آسیب نرساند. بطور مثال از صابون بچه نیز می توانید برای شستشو روزانه استفاده کنید.



کرم پودر و روغن اضافی!



"بعد از سن 35 سالگی ، هرگز از کرم پودر استفاده نکنید (در بعضی مواقع روی بینی مشکلی ندارد). ماده موجود در کرم پودر در چین و چروک های اطراف چشم و دهان قرار می گیرد و بلافاصله باعث افزایش سن و چروک پوست می شود. در عوض ، به دنبال یک مرطوب کننده رنگی و یا کانسیلرها با کیفیت عالی باشید. برای به حداقل رساندن خطوط صورت استفاده از کانسیلر بسیار کمک کننده است. برای پوشاندن بافت های لکه دار صورت از روغن درخت چای استفاده کنید. "




همیشه با کرم ضدآفتاب


اصلا اهمیتی ندارد که در چه فصلی از سال هستی! همیشه و هر زمانی که در نور خورشید بیرون می روید از کرم ضدآفتاب برای پوشاندن هر قسمتی از بدن که در معرض نور است استفاده کنید.


منبع: http://health-org.blog.ir/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده